Varsel om oppstart av detaljregulering for utvidelse av Holtskogen næringsområde med konsekvensutredning (KU)

Frist for innspill/uttalelser til planarbeidet er 17. oktober 2024. Frist for høringsuttalelser til forslag til planprogram for KU er 31. oktober 2024.

Bakgrunn

I henhold til plan- og bygningsloven §12-8 varsles det på vegne av Holtskogen Nord AS om oppstart av detaljregulering for utvidelse av Holtskogen næringsområde med konsekvensutredning.

Varselet gjelder også i forhold til offentlig høring av forslag til planprogram for konsekvensutredning av planarbeidet, i tillegg til kunngjøring om oppstart av forhandling om utbyggingsavtale.

Om planområdet

Planområdet og Holtskogen næringsområde ligger vest for tettstedet Knapstad i Indre Østfold kommune, med nær tilknytning til fv. 128 og avkjøring fra E18 ved Holt/Knapstad.

Ønsker du å komme med innspill?

Innspill/uttalelser til planarbeidet og planprogrammet sender du til: Enerhagen Arkitektkontor AS v/ Rune Slaastad, pb. Trondheimsveien 100, 0565 Oslo eller via e-post til: post@enerhaugen.com. Send kopi til: Indre Østfold kommune, postboks 34, 1861 Trøgstad eller via e-post til: post@io.kommune.no.

Frist for innspill/uttalelser til planarbeidet er 17. oktober 2024, mens høringsuttalelser til forslag til planprogram for KU er 31. oktober 2024.

Holtskogen næringsområde
Tittel Publisert Type

20.09.2024 Filtype: pdf. Klikk for å laste ned Varslingsbrev - oppstart av detaljregulering, utvidelse av Holtskogen næringsområde.pdf
Avgrensning utvidelse av planområdet Holtskogen næringsområde