Lansering av Kompetansebroen Østfold

Felles inngang til samhandling, kompetansedeling og informasjonsutveksling mellom sykehus, kommuner og utdanningsinstitusjoner. Les mer her!

Kompetansebroen Østfold er et pilotprosjekt frem til august 2021. Det skal deretter vurderes om plattformen videreføres på permanent basis.

Løsningen er altså felles inngang for ansatte og studenter ved Høgskolen i Østfold, Fagskolen, Sykehuset Østfold og de 13 kommunene som tilhører sykehusområdet (Vestby og de 12 kommunene i Østfold).

På nettsiden (www.kompetansebroen.no/?o=ostfold) finner du digitale læringsressurser, temasider, arrangementskalender og nyheter. Opplæringsressurser, smittevern, observasjonskompetanse, legemiddelhåndtering, geriatri og ernæring er noen eksempler. Østfold får også en egen samhandlingsside.

Vi anbefaler å gå inn på nettsiden og melde seg på nyhetsbrev.

Innspill til saker og arrangementer kan sendes til lokal redaksjon via mailen kompetansebroen@so-hf.no.

Kontaktperson hos Utviklingssenteret er fagkonsulent Ina Blågestad.

To animasjonsfilmer: