Dette gjelder kun bolig for vanskeligstilte. For omsorgsbolig og bolig med base, må du kontakte koordinering og inntak.
Les mer om kommunal bolig før du tar kontakt med oss
Du kan spørre oss på boligkontoret om
- vilkår for å få kommunal bolig
Hvis du trenger hjelp til å logge deg på for å fylle ut søknadsskjemaet digitalt, kan du kontakte innbyggertorg og bibliotek (IB) via telefon, e-post eller ved personlig oppmøte.
Her finner du våre innbyggertorg og bibliotek
Nøkkelinformasjon
Ofte stilte spørsmål
Du trykker "Reserver" når du har funnet tjenesten du vil ha veiledning i. Da får du en oversikt over hvilke tidspunkt du kan booke. Du må fylle ut registreringsskjemaet så detaljert som mulig, slik at veilederen kan hjelpe deg så godt som mulig.
Din forespørsel sendes direkte til en av våre veiledere. Du får en bekreftelse på e-post eller telefon om ønsket tidspunkt er godtatt, eller om du må avtale nytt tidspunkt.
Hvor foregår møtet?
Du kan velge om du ønsker fysisk oppmøte hos veileder, telefonmøte eller videomøte.
Hvor langt møte kan jeg få?
Du kan booke et møte på 30 minutter. Hvis du tror du har behov for et lengre møte, må du oppgi det i kommentarfeltet i registreringsskjema.
Hvor lenge i forkant må jeg avtale tid?
Du må sende forespørselen senest én arbeidsdag før ønsket tidspunkt.
Ja, i registreringsskjemaet krysser du av om du ønsker møtet via telefon, video eller ved personlig oppmøte.
Hvis du ønsker et telefon- eller videomøte ringer veilederen deg opp på avtalt møtetidspunkt. Husk å oppgi telefonnummeret ditt i registreringsskjemaet.
Hvis du må avlyse et møte, må du ta direkte kontakt med den veilederen som du har avtalt møte med.
Kontaktinformasjon til veilederen får du på e-post eller telefon når møtet er bekreftet.