Utlysning av driftsavtale: Kiosk på Lundebyvannet

Badeplassen Lundebyvannet vil bli oppgradert med en ny kioskvogn, og det nye toalettet er rehabilitert. Alt er klart for en deilig sommer på badeplassen, men vi mangler noen til å drifte kiosken og passe på at det er fint og ryddig.

Indre Østfold kommune ønsker å samarbeide med aktører for å drifte dette tilbudet. Gjerne lag eller foreninger.

Kioskvogn og nye fasiliteter

Kioskvognen eies av Indre Østfold kommune og skal være plassert på Lundebyvannet i skolens sommerferie. Vognen er utstyrt for kioskvirksomhet. Toalettene er nyoppusset og oppgradert for å gi badegjester tilgang til gode og hygieniske fasiliteter.

Oppdraget

Indre Østfold kommune søker aktuelle aktører som ønsker å inngå en driftsavtale i skolens sommerferie. Kioskvognen leies ut gratis, mot at driver tar ansvar for renhold av toaletter og generell rydding av uteområdene i tilknytning til kiosk og toaletter. Det er forventet oppstart sommeren 2024.

Varighet

Dette vil være en driftsavtale på 1 år i første omgang, og driftsavtalen kan forlenges.

Er dette noe for deg, send inn en søknad til Indre Østfold kommune.
E-post: post@io.kommune.no

For mer informasjon, ta kontakt med Odmund Fintland.
E-post: odmund.fintland@io.kommune.no
Tlf: 950 02 590