Nyttårskonserten 2020 i Indre Østfold kommune

For 26. år på rad arrangeres den tradisjonsrike Nyttårskonserten i Festiviteten. For mange mennesker er denne konserten en selvskreven og stemningsfull innledning av nyttårsfeiringen. Nyttårskonserten kommer i år nemlig rett hjem i din egen stue – gratis via nett.

For det kommer til å bli en feststemt konsert, når denne flotte kvartetten inntar scenen:

Lars Johansson (42) er bosatt på Ørje, men har tråkket sine barne- og ungdomsår i Mysens gater. Han er gitarist, sanger, skuespiller og konferansier, har deltatt i en rekke show, teater og revyer og teater. Lars digger scenelyset, og ser frem i mot sin andre Nyttårskonsert i Festiviteten.

Kornelia Sletten Haugen (25) er fra Trøgstad. Som sanger og skuespiller har hun medvirket i en rekke konserter og forestillinger både lokalt og rundt om i landet. I det siste har hun vært å se som skuespiller i Hakkebakkeskogen , Synne i musikalen «KORONAFESTEN», og er nå solist på «En juleturne på hjul» rundt om i landet, og nå gleder hun seg stort til nyttårskonserten

Azra Nukicic (26) kommer også fra Trøgstad. Hun har sin bakgrunn i musikal, jazz og låtskriving, og vi får blant annet få høre en av hennes egne låter under årets nyttårskonsert! Azra er utdannet ved Bårdar-akademiet og haren bachelor fra Musikkteaterhøyskolen i Oslo. For tiden studerer Azra PPU, samtidig som hun jobber ved Indre Østfold Kulturskole, og som freelance sanger.

André Bongard (43) fra Tomter har jobbet som pianist i over 20 år. Han arbeider innen de fleste stilarter og fikk Hobøl kommunes kulturpris i 2005. Senere har vært leder for Seraphin Tangoensemble, turnert med Rikskonsertene fra 2009-2014, vært kapellmester på "Svidd gummi" og holdt egne solokonserter som klassisk pianist. Til daglig er han ansatt på Norges musikkhøgskole og musikklinja ved Ski videregående skole.

Konserten ser du Nyttårsaften kl. 15.00, konserten blir tilgjengelig her: